Kesintisiz Destek, Güvenli Çözümler

LogieSign, kurduğu tüm sistemler için 7/24 erişilebilir teknik destek hizmeti sunar. Hızlı müdahale, doğru teşhis ve kalıcı çözümlerle dijital altyapınızı her zaman sorunsuz çalışır durumda tutuyoruz.

Destek Kapsamımız

  • Donanım ve yazılım sorunlarına uzaktan veya yerinde müdahale
  • Digital signage sistemlerinde içerik veya bağlantı problemleri çözümü
  • LED ekran, video wall, interaktif ekran arızaları
  • Ağ, kontrol cihazları ve player destekleri
  • Firmware, yazılım güncellemeleri ve sistem optimizasyonları

Destek Süreçleri Nasıl İşler?

  • 📞 Telefon ve e-posta ile ilk iletişim
  • 🛠 Uzaktan bağlantı ile ilk müdahale
  • 🚚 Gerektiğinde yerinde servis ekibi yönlendirme
  • 📝 Arıza raporu ve çözüm sonrası bilgilendirme

Teknik Servis Anlaşması Seçenekleri

  • Standart SLA: Mesai saatleri içinde destek
  • Kurumsal SLA: 7/24 destek, öncelikli müdahale
  • Yerinde Müdahale Garantili Paketler

Sisteminizin sorunsuz çalışması, marka imajınız ve müşteri memnuniyetiniz için kritik önem taşır. LogieSign, güçlü servis altyapısı ile her zaman yanınızda.

Destek Talebi Gönder
Bir hata oluştu. Uygulama, sayfa yenilenene kadar yanıt vermeyebilir.. Yeniden Yükle 🗙